Saturday, January 14, 2012

Happy Birthday Rukia

Aku memang die-hard fan Rukia Kuchiki (and of course, Ai Haibara from Conan). Memang gila. Frankly speaking, I might turn lesbian just for her. Haha. JK. JK. But it shows how much I adore her! Memandangkan 14 Januari merupakan hari jadi dia, I drew a lil something to celebrate it. You know, just a lil cupcake for a lil cutie like her. :3

Sesiapa yang ada akaun kat deviantArt  boleh fav kat sane ye. :D

Hm. Biarpun dia hanya karakter yang tak real, dan ada orang kate entah apa- apa aku suka nak ship karakter khayalan macam ni sampai macam tu sekali... Aku tak kisah. Sebab aku tahu aku bukan keseorangan. Kalau korang suka Justin  Bieber, apa salah aku untuk suke die? :D

Memang, Justin Bieber wujud di dunia nyata dan Rukia hanya watak khayalan. Tapi minat masing- masingkan? :D

No comments:

Post a Comment